Bine ati venit in Pravalia De Culori!

miercuri, 27 iunie 2012

Luminile Bucurestiului

Saptamana trecuta m-au apucat iar durerile de dinti. Iar se confirma ca amanarea asezarii pe "scaunul de tortura" nu e o solutie viabila, ba chiar inrautateste lucrurile. Asa ca mi-am luat inima in dinti (n-am strans prea tare ca ma dureau) si mi-am facut programare la cabinetul Oanei. Mi-am zis ca daca tot ajung in Bucuresti ar fi pacat sa nu-mi plimb aparatul foto prin cateva locuri, mai ales ca se cam insera dupa ce terminam vizita la stomatolog si eu am o slabiciune pentru luminile nocturne. L-am sunat pe Catalin si i-am transmis ca a fost ales asistent fotograf printr-un vot unde a avut unanimitate. Normal! Votasem eu singur. S-a simtit onorat si asa am bantuit cateva ore incercand cateva cadre.

Piata Aviatorilor:


Faimosul Pasaj Basarab:


si Unirea Shopping Center:


Cam atat deocamdata! Poate mai multe data viitoare daca nu va mai fi in timpul saptamanii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu